Política de devoluciones y reembolsos

Pot să-mi schimb comanda?

Vă puteți schimba comanda dacă primiți un articol defect sau deteriorat.
În acest caz, trebuie să ne trimiteți comanda înapoi. Vom produce și vă vom trimite gratuit noi imagini de fundal pentru a le înlocui pe cele defecte.
Atenție: Vă rugăm să inspectați cu atenție tapetul la primire și înainte de a-l lipi, deoarece nu vom putea schimba tapetul care a fost lipit pe perete. De asemenea, vă rugăm să rețineți că aveți la dispoziție 14 zile pentru returnare.

Am primit un articol defect. Ce trebuie să fac?
În termen de 14 zile de la primirea tapetului, vă puteți exercita dreptul de schimb sau de returnare. Pentru a face acest lucru, contactați-ne prin poștă. Managerul nostru vă va explica cum să procedați în acest caz.

Cum se face o rambursare?

Puteți rambursa banii pentru comandă în termen de 14 zile de la primirea bunurilor în cazul în care ați primit un produs defect sau deteriorat.
Pentru a face acest lucru, vă rugăm să ne contactați prin poștă. Managerul nostru vă va explica cum să procedați în acest caz.

Ce produs este considerat defect
Sunt considerate defecte următoarele:

  • imagini de fundal care au culori diferite pe diferite plăci;
  • tapet deteriorat sau rupt;
  • ați primit o comandă incompletă;
  • ați primit imaginea pe care nu ați comandat-o.
Shopping Cart