Politica de confidențialitate

CE SUNT INFORMAȚIILE PERSONALE

Informațiile cu caracter personal reprezintă orice informații referitoare la o persoană care poate fi identificată direct sau indirect, adesea prin nume, număr de cont, locație, ID online sau alți factori specifici persoanei respective.
Informațiile cu caracter personal pot include “date din categorii speciale” referitoare la originea rasială sau etnică, opiniile politice, convingerile religioase, apartenența la sindicate, sănătatea fizică sau mentală, condamnările și acuzațiile penale.
În general, nu colectăm “date din categorii speciale” despre vizitatorii site-ului nostru web sau despre clienții noștri.
Consultați mai jos pentru mai multe informații despre modul în care putem utiliza informațiile dvs. personale.

INFORMAȚII PERSONALE PE CARE LE COLECTĂM ȘI CUM LE FOLOSIM

Puteți vizita și naviga pe site-ul nostru web fără a vă furniza numele sau datele de contact.
La fel ca în cazul multor site-uri web, jurnalele serverului nostru înregistrează informații despre sistemul de operare, software-ul browserului, adresa IP (Internet Protocol) și Universal Resource Locator (URL), inclusiv data și ora la care ați vizitat site-ul.
Utilizăm cookie-uri pentru a analiza modul în care vizitatorii utilizează site-ul nostru și pentru a oferi anumite funcții, vă rugăm să consultați politica noastră privind cookie-urile pentru mai multe informații. În plus, dorim să vă informăm că Google va utiliza datele dvs. personale dacă vă dați acordul pe site-ul nostru. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați  Pagina de confidențialitate și termeni a Google.

Este posibil să ne furnizați datele dvs. de contact (nume, adresă, companie, funcție, adresă de e-mail, număr de telefon) dacă faceți cumpărături pe site-ul nostru sau vă abonați la buletine informative.
Dacă achiziționați produse de la noi, este posibil să folosim informațiile dvs. personale în următoarele moduri.

1. Cereri și informații:
● să vă răspundem la întrebări sau să vă furnizăm informațiile solicitate
● pentru a urmări vânzările și cererile de informații
● pentru a vă ține la curent cu produsele și serviciile noastre
● pentru a vă informa cu privire la modificările sau evoluțiile importante de pe site-ul nostru web
● pentru a vă oferi o experiență mai personalizată, prezentându-vă cele mai relevante produse și oferte de pe Internet și pentru a vă trimite cele mai recente informații despre produsele și serviciile noastre.

2. Comenzi:
● pentru a vă procesa comanda
● pentru a vă ajuta cu orice întrebări dacă ați început o comandă, dar nu ați finalizat-o.
● pentru a gestiona expedierea, returnările și rambursările

3. Relația cu clienții:
● pentru a vă contacta (în conformitate cu interesele legitime) pentru a obține opinia dumneavoastră despre produsele și serviciile noastre
● pentru a publica tendințe și/sau pentru a îmbunătăți utilitatea și conținutul site-ului nostru web
● pentru a urmări activitatea pe site-ul nostru pentru a vă oferi o experiență online mai personalizată și pentru a vă trimite cele mai recente informații despre produsele și serviciile noastre
● pentru a vă conecta la site-uri și servicii de rețele sociale, de exemplu, în scopuri publicitare
● în scopuri de cercetare de piață prin urmărirea activității pe site-ul nostru (în mod anonim) pentru a identifica tendințele și/sau pentru a îmbunătăți utilitatea și conținutul acestuia
● pentru a măsura eficiența campaniilor noastre de marketing folosind analiza e-mailurilor pentru a urmări e-mailurile trimise, numărul de e-mailuri trimise și numărul de click-uri.

4. Altele:
● în scopul răspunderii pentru calitatea produselor
● să lucreze cu anchete și reclamații
● pentru contabilitatea generală

ÎNȚELEGEREA CLIENȚILOR

Pentru a putea oferi servicii mai bune, dorim să înțelegem modelele de cumpărare ale clienților noștri, modul în care aceștia aleg produsele și serviciile pe care le cumpără în cele din urmă, aplicațiile și tehnologiile pe care clienții preferă să le utilizeze și succesul campaniilor noastre de publicitate și marketing. Pentru a face acest lucru, putem folosi mai multe metode diferite:
Nu vedem și nu stocăm niciodată detaliile cardului dumneavoastră de plată.
Utilizăm analiza e-mailurilor pentru a măsura eficiența campaniilor noastre de marketing. E-mailurile de marketing conțin un pixel care urmărește câte e-mailuri au fost trimise, câte au fost deschise, dacă e-mailurile au fost redirecționate și dacă s-a făcut clic pe linkurile din e-mail.
Putem urmări alte site-uri web pe care le vizitați și produsele și serviciile pe care le căutați folosind motoarele de căutare pentru a vă oferi informații despre produsele care sunt cele mai importante pentru dumneavoastră.
Putem utiliza rețelele sociale pentru a ne direcționa mai bine publicitatea și pentru a crește relevanța a ceea ce vedeți.
De asemenea, folosim cookie-uri pentru a urmări activitatea online. Puteți afla mai multe despre acest lucru în Politica noastră privind cookie-urile. Informațiile colectate de cookie-uri nu identifică prin ele însele un vizitator al site-ului nostru.

DATA STORAGE
We will retain your personal information for as long as necessary for the legitimate business purposes described above.
If you are a website visitor, we will retain your information for a limited period of time in order to respond to your request, provide you with the necessary information or send you updates about our products and services.
If you are making a one-time purchase, we typically keep transaction records for 7 years.
Your information may be retained for longer if we have compelling legal grounds to do so, such as if required by law or court order, or as necessary for defense or prosecution.

COLABORAREA CU FURNIZORII DE SERVICII

La fel ca majoritatea organizațiilor, folosim furnizori de servicii pentru a gestiona site-ul nostru web și sistemele IT și pentru a derula campanii de marketing. De asemenea, lucrăm cu un furnizor care ne asigură servicii de livrare.
Vom furniza acestor companii doar informațiile de care au nevoie pentru a furniza serviciile pentru care le-am angajat, iar acestora le este interzis să utilizeze aceste informații în orice alt scop. Ori de câte ori împărtășim informații personale despre clienții noștri sau despre vizitatorii site-ului nostru web cu furnizorii noștri de servicii, încheiem contracte care cer furnizorului de servicii să protejeze informațiile și să le păstreze în siguranță.

ALTE FORME DE DIFUZARE A INFORMAȚIILOR
Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi dezvăluite următoarelor părți terțe în scopurile descrise mai jos:
● autoritățile fiscale, vamale și de accize
● autoritățile de reglementare, instanțele și poliția
● agenții de detectare a fraudelor
● administrația centrală și locală
● companii de asigurări
● alți consultanți profesioniști
De asemenea, putem dezvălui informațiile dvs. personale în cazul în care considerăm că dezvăluirea este necesară pentru a impune sau aplica termenii și condițiile noastre sau pentru a ne proteja drepturile, proprietatea sau siguranța clienților noștri și a altor utilizatori ai site-ului web.

DISEMINAREA DE INFORMAȚII CĂTRE ALTE ȚĂRI
Unele companii care ne furnizează servicii pot fi situate în afara României. Ca urmare, informațiile dumneavoastră personale pot fi transferate în afara României. Ne vom asigura că acești furnizori de servicii respectă orice cerințe legale aplicabile transferului de informații personale în afara României.

SECURITATE

Ne angajăm să protejăm informațiile personale pe care ni le furnizați. Utilizăm măsuri adecvate pentru a proteja informațiile pe care le trimiteți prin intermediul site-ului nostru web și informațiile pe care le colectăm și le stocăm despre clienții noștri. Pentru mai multe informații, consultați secțiunea “Securitate pe internet”. În cadrul companiei, restricționăm accesul la informațiile personale. Doar angajații care au nevoie de aceste informații pentru a-și îndeplini sarcinile au acces la ele.
Din nefericire, transmiterea de informații pe internet nu este complet sigură. Deși vom face tot ce ne stă în putință pentru a vă proteja informațiile personale, nu putem garanta securitatea informațiilor pe care le trimiteți prin intermediul site-ului nostru web și orice transmitere se face pe riscul dumneavoastră. Odată ce primim informațiile dvs., vom lua măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă proteja datele personale împotriva pierderii, furtului și utilizării, accesului sau modificării neautorizate.

MODIFICĂRI ALE ACESTEI POLITICI
Această politică de confidențialitate a fost actualizată ultima dată în mai 2022. Orice modificare a acestei politici de confidențialitate va fi publicată aici. Vă rugăm să reveniți la această pagină în mod regulat.

LINKURI CĂTRE ALTE SITE-URI
Site-ul nostru web poate conține linkuri către alte site-uri web care nu sunt operate de noi. Dacă utilizați aceste linkuri, veți părăsi site-ul nostru. Vă rugăm să rețineți că nu suntem responsabili pentru conținutul site-urilor web ale terților. Site-urile externe vor avea propriile politici de confidențialitate pe care trebuie să le citiți cu atenție.

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

Puteți renunța în orice moment la primirea comunicărilor de marketing utilizând opțiunea de dezabonare din mesaj sau contactând echipa noastră de servicii pentru clienți la [email protected].
Dacă doriți să corectați sau să actualizați oricare dintre celelalte informații personale sau dacă doriți o copie a informațiilor personale pe care le deținem, vă rugăm să contactați adresa de e-mail de mai sus. Este posibil să fie necesar să vă solicităm o dovadă a identității dvs. înainte de a vă putea răspunde la solicitarea dvs.
De asemenea, este posibil să aveți următoarele drepturi în legătură cu informațiile dvs. personale:
în anumite circumstanțe, dreptul de a restricționa sau de a se opune prelucrării informațiilor dvs. personale (inclusiv crearea de profiluri) sau de a solicita ștergerea informațiilor dvs. personale
dacă ați furnizat informații personale în mod voluntar sau ați consimțit în alt mod la utilizarea acestora, dreptul de a vă retrage consimțământul
în anumite circumstanțe, dreptul de a obține o copie a informațiilor cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit automat, sau de a solicita ca aceste informații să fie partajate cu o altă parte (cunoscut sub numele de “portabilitatea datelor”)
dreptul de a depune o plângere la o autoritate de protecție a datelor.