Fototapet Apropiere a unui model

Prețul inițial a fost: 125.00 lei.Prețul curent este: 75.00 lei./m²

Variante de culoare

Add to Wishlist

Aveți vreo întrebare?

Plată sigură garantată

Livrare gratuită pentru comenzi de peste 250 lei

  • Livrare standard UPS în 3-7 zile lucrătoare
  • Editare foto de către un designer profesionist
  • Cumpărături sigure și plăți securizate
Image #1 from Ella
Apropiere a unui model1
Ella
Ella
Reviewer
5/5

Sunt mulțumit de achiziția mea. Magazinul Tapeko îndeplinește toate dorințele clienților săi, îl recomand. Eficient, rapid și fără probleme. Vă mulțumesc foarte mult.

1 an ago
Image #1 from Emily
Apropiere a unui model1
Emily
Emily
Reviewer
5/5

Super, îmi plac produsele Tapeko.

1 an ago
Image #1 from Matthew
Apropiere a unui model1
Matthew
Matthew
Reviewer
5/5

Sunt foarte mulțumit de rezultat. Am folosit serviciile Tapeko de mai multe ori și îi recomand cu căldură.

1 an ago
Image #1 from Victoria
Apropiere a unui model1
Victoria
Victoria
Reviewer
5/5

Magazin minunat, contact excelent, totul eficient și rapid. Foarte recomandat.

1 an ago
Image #1 from IsabellaImage #2 from Isabella
Apropiere a unui model2
Isabella
Isabella
Reviewer
5/5

Tapeko este fantastic! Rezultatul a depășit așteptările mele. Vă mulțumesc foarte mult!

1 an ago
Image #1 from William
Apropiere a unui model1
William
William
Reviewer
5/5

Un alt tapet și o altă execuție profesionistă ☺️ Foarte recomandat.

1 an ago

Recenzii

There are no reviews yet

Add a review
Fototapet Apropiere a unui model Fototapet Apropiere a unui model
Rating*
0/5
* Rating is required
Your review
* Review is required
Name
* Name is required
Add photos or video to your review
* Please confirm that you are not a robot

Vizualizare gratuită a interiorului dvs.

Apropiere a unui model
Înainte de
Apropiere a unui model
După
Cum să obțineți o vizualizare gratuită? Urmați acești pași:
  1. Zrób zdjęcie obszaru w pokoju, w którym zamierzasz zainstalować tapetę.
  2. Podziel się z nami swoim zdjęciem, wypełniając udostępniony formularz
  3. Împărtășește fotografia ta cu noi prin completarea formularului pus la dispoziție
  4. Vom trimite vizualizarea ta de interior la adresa ta de e-mail

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 5 files.
Puteți încărca fotografia într-unul dintre următoarele formate: png, gif, jpg, jpeg, webp, heic. Fișierul nu trebuie să depășească 20 MB.

Materiale

EconomWinylPremium Vinyl
Gramaj150 g/m2200 g/m2230 g/m2
Siguranță pentru sănătateApropiere a unui modelApropiere a unui modelApropiere a unui model
Lasă aerul să treacăApropiere a unui modelApropiere a unui modelApropiere a unui model
Material foarte puternicApropiere a unui modelApropiere a unui modelApropiere a unui model
Nu se estompează atunci când este expus la lumina soareluiApropiere a unui modelApropiere a unui modelApropiere a unui model
Poate fi șters cu un burete umedApropiere a unui modelApropiere a unui modelApropiere a unui model
Rezistent la zgârieturiApropiere a unui modelApropiere a unui modelApropiere a unui model
ÎNTREBĂRI DESPRE PRODUSE
Cum de a determina dimensiunea peretelui pentru o comandă?

Pentru a măsura cu exactitate peretele, urmați instrucțiunile furnizate:

Cum va fi pregătită comanda mea?

Tapetul dvs. va fi pregătit în conformitate cu dimensiunile pe care le-ați furnizat în timpul procesului de comandă. Pânza va fi împărțită în secțiuni convenabile, fiecare cu o lățime de până la 50 cm.

Tapetul este livrat în role?

Noi nu folosim metode de producție în masă. În schimb, folosim tehnologia de imprimare în format mare pentru a produce imaginea special pentru comanda dumneavoastră, ținând cont de toate cerințele dumneavoastră. În consecință, tapetul dvs. va fi livrat în role bine ambalate, gata de instalare.

Este un tapet nețesut?

Da, toate tapeturile noastre au un suport nețesut, deși texturile Vinyl și Vinyl Premium au un strat subțire de acoperire de vinil care adaugă relief, durabilitate și rezistență la tapet.

Ce este acoperirea de vinil?

Stratul de vinil este un strat subțire de PVC aplicat pe o bază nețesută. Prezența vinilului face ca tapetul să fie rezistent la deteriorare, permite o curățare ușoară cu un burete umed și conferă suprafeței o textură în relief, asemănătoare cu cea a țesăturii de in.

Ce material ar trebui să selectez?

Alegerea materialului depinde de camera în care intenționați să folosiți tapetul. Pentru camerele și dormitoarele copiilor, se recomandă materialul Economy, deoarece asigură o mai bună circulație a aerului. Pentru băi și bucătării, vinilul Premium este alegerea ideală datorită acoperirii sale suplimentare cu lac, care respinge umezeala, murdăria și este ușor de curățat. Pentru alte încăperi, sugerăm Vinyl sau Premium Vinyl, deoarece acestea oferă o combinație de rezistență ridicată la uzură și saturație vibrantă a culorilor.

Ce este imprimarea premium?

Imprimarea premium asigură imagini cu o reproducere excepțională a culorilor și previne estomparea culorilor în timp.

Se poate spăla tapetul?

Numai materialele din vinil și din vinil premium pot fi șterse ușor cu un burete ușor umed. Materialul Premium Vinyl, cu învelișul său protector, poate tolera, de asemenea, un detergent ușor. Pentru materialul Economy, vă sfătuim să folosiți o cârpă sau un burete uscat și moale pentru o ștergere delicată. Produsele de curățare umede nu sunt recomandate.

Suprafața tapetului este mată sau lucioasă?

Suprafața tapetului nostru din gama Economy este mată, în timp ce toate celelalte opțiuni au un finisaj satinat.

Sunt materialele dăunătoare pentru sănătate?

Toate materialele pe care le folosim sunt complet sigure pentru sănătatea oamenilor și a animalelor de companie.

LIVRARE COMANDĂ
Cum pot urmări evoluția livrării comenzii mele?

Pentru a urmări starea de livrare a comenzii dvs., puteți utiliza numărul de urmărire furnizat pe site-ul web al UPS. Vom trimite numărul de urmărire la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul plasării comenzii. Dacă nu reușiți să găsiți e-mailurile noastre, vă rugăm să verificați dosarul de spam. Alternativ, puteți să ne contactați la [email protected] pentru asistență.

Comanda mea nu a sosit încă, ce trebuie să fac?

În mod normal, după plasarea unei comenzi pe site-ul nostru, durează aproximativ 2-5 zile pentru ca aceasta să fie procesată și expediată pentru livrare. Odată expediată, veți primi un e-mail care conține un număr de urmărire, care vă permite să monitorizați evoluția comenzii pe site-ul web al UPS. Vă rugăm să țineți cont de timpul de livrare estimat furnizat de transportator, care este de obicei de 3-7 zile lucrătoare. În cazul în care am depășit termenul de procesare și de livrare a comenzii dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa [email protected].

Pot plasa o comandă dacă mă aflu în afara României?

Cu siguranță! Oferim livrare în toate țările din întreaga lume. Sunteți binevenit să solicitați livrarea în orice țară.

Ce serviciu de livrare se va ocupa de comanda mea?

Pentru expedierile în Marea Britanie și Europa, folosim UPS ca furnizor de servicii de livrare.

Cât va costa transportul pentru comanda mea?

Iată care sunt opțiunile de expediere disponibile:

  • UPS Standard: 3-7 zile lucrătoare. Costul de expediere: 0 £, cu o comandă de 50 £.
Ce presupune transportul standard?

Expedierea standard în Regatul Unit nu implică niciun cost suplimentar și durează de obicei 3-7 zile lucrătoare.

PLATA COMENZII
Cum pot efectua plata pentru o comandă?

Oferim următoarele opțiuni de plată:

  • Stripe (Card de credit sau de debit): Puteți plăti în siguranță comanda dumneavoastră prin introducerea datelor cardului dumneavoastră pe site-ul nostru. Nu stocăm detaliile cardului dvs. pentru mai multă siguranță.
  • PayPal: Puteți face plata în mod convenabil prin sistemul PayPal.
Este disponibil plata la livrare?

Nu, în prezent nu oferim plata în numerar la livrare ca metodă de plată.

Plățile online de pe site sunt sigure?

Asigurăm securitatea tranzacțiilor online prin utilizarea unei conexiuni de internet protejate și prin criptarea întregii procesări a plăților. Detaliile cardului dvs. nu sunt stocate pentru o securitate suplimentară. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate.

Unde ar trebui să introduc codul promoțional?

Codul promoțional trebuie introdus în timpul procesului de plată în coșul de cumpărături.

Cum pot obține un cod promoțional?

Abonați-vă la buletinul nostru informativ de pe site pentru a primi coduri promoționale exclusive la plasarea unei comenzi.

Pot folosi mai multe coduri promoționale pentru o singură comandă?

Doar un singur cod promoțional poate fi folosit pentru fiecare comandă în timpul verificării.

Poate fi combinată reducerea din codul promoțional cu alte reduceri de pe site?

În cazul în care există promoții sau reduceri în curs de desfășurare pe site, acestea pot fi combinate cu utilizarea unui cod promoțional.

WALLPAPERING
De câte role de tapet am nevoie?

Personalizăm tapetul pe baza măsurătorilor dumneavoastră. Pur și simplu specificați dimensiunea peretelui pe care doriți să-l tapetați atunci când plasați comanda. Apoi vom produce și vă vom trimite tapet în dimensiunile specificate, împărțit în benzi convenabile cu lățimea de până la 50 cm.

De câtă pastă de tapet am nevoie?

Puteți achiziționa pastă de tapet împreună cu comanda de tapet pe site-ul nostru. Vom calcula cantitatea necesară de pastă în funcție de suprafața totală a comenzii dvs. Un pachet din pasta noastră acoperă aproximativ 10m2. Dacă preferați să cumpărați pastă de la un alt magazin, puteți calcula cantitatea necesară pe baza suprafeței comenzii dvs. și a instrucțiunilor furnizate cu pasta respectivă.

Cum se amestecă pasta de tapet?

Se toarnă apă rece într-o găleată, în proporție de 1,7 litri pentru fiecare pachet de pastă. Începeți să agitați apa pentru a crea un efect de vârtej. Abia apoi, turnați încet întregul pachet de pastă în apă, continuând să amestecați. Așteptați 10 minute, apoi amestecați din nou. Pasta dvs. este acum gata de utilizare. Notă: Dacă alegeți să folosiți lipici de la un alt producător, vă rugăm să urmați instrucțiunile de pe ambalaj pentru preparare.

De ce tip de pastă am nevoie pentru tapet?

Atunci când achiziționați imaginile noastre de fundal, vă recomandăm să adăugați la comandă pasta noastră special concepută, care este ideală pentru aplicarea imaginilor noastre foto. Dacă preferați să cumpărați pastă de la un alt magazin, veți avea nevoie de pastă de tapet nețesută.

Este pasta inclusă în comandă?

Aveți opțiunea de a cumpăra pastă împreună cu tapetul din magazinul nostru. Vom calcula cantitatea necesară în funcție de dimensiunea tapetului dumneavoastră.

Cum se aplică pasta de tapet?

Instrucțiunile detaliate pentru tapet vor fi incluse împreună cu comanda dumneavoastră. De asemenea, puteți găsi instrucțiuni pe site-ul nostru web.

Ar trebui ca pasta să fie aplicată pe perete sau pe tapet?

Pasta trebuie aplicată numai pe perete.

Cât timp durează să se usuce tapetul?

În majoritatea cazurilor, tapetul se va usca complet în 24 de ore. Cu toate acestea, în unele cazuri, este posibil să fie nevoie de timp suplimentar. Acest lucru se poate întâmpla atunci când se aplică tapet nețesut acoperit cu vinil pe un perete gros, care nu permite o respirabilitate adecvată.

Ar trebui ca tapetul să fie instalat cap la cap sau suprapus?

Metoda de instalare depinde de înălțimea tapetului. Pentru imagini de fundal cu o înălțime de până la 3,60 metri, acestea trebuie instalate cap la cap. Pentru tapet cu o înălțime mai mare de 3,60 metri, acestea trebuie instalate cu o suprapunere, urmată de tăierea rostului pe perete.

Ce instrumente sunt necesare pentru tapet?

Pentru procesul de tapet, veți avea nevoie de următoarele instrumente:

  • O găleată pentru amestecarea pastei de tapet
  • Un stilou sau un creion pentru a marca peretele
  • Un cuțit utilitar sau un tăietor de tapet
  • Un burete sau o rolă de presiune
  • O rolă de vopsea pentru aplicarea pastei pe perete
  • Un cuțit de chit sau o perie de netezit
  • Un nivel pentru a asigura o instalare dreaptă
RETURNARE ȘI SCHIMB
Care este politica de returnare și schimb?

Politica noastră de returnare și schimb poate fi găsită pe pagina desemnată de pe site-ul nostru web - Politica de returnare și rambursare. Vă rugăm să consultați pagina respectivă pentru informații detaliate.

Am voie să îmi schimb comanda?

Dacă primiți un articol defect sau deteriorat, sunteți eligibil pentru a vă schimba comanda. În astfel de cazuri, trebuie să ne returnați articolul, iar noi vă vom oferi noi imagini de fundal fără costuri suplimentare pentru a le înlocui pe cele defecte. Notă importantă: Vă rugăm să inspectați temeinic tapetul la primire și înainte de instalare, deoarece nu putem schimba tapet care a fost deja aplicat pe perete. În plus, vă rugăm să țineți cont de faptul că aveți la dispoziție un termen de 14 zile pentru retururi.

Am primit un articol defect. Ce trebuie să fac?

În termen de 14 zile de la primirea tapetului, vă puteți exercita dreptul de a schimba sau de a returna articolul. Pentru a proceda în acest sens, vă rugăm să ne contactați prin e-mail. Managerul nostru vă va îndruma prin pașii necesari.

Cum pot solicita o rambursare?

În cazul în care ați primit un produs defect sau deteriorat, puteți solicita o rambursare în termen de 14 zile de la primirea bunurilor. Pentru a iniția o rambursare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail - [email protected]. Managerul nostru vă va oferi instrucțiuni despre cum să procedați.

Ce produse sunt considerate defecte?

Următoarele condiții sunt considerate ca fiind defecte:

  • Imagini de fundal cu culori diferite pe diferite plăci
  • Tapet deteriorat sau rupt
  • Comenzi incomplete
  • Primirea unei imagini pe care nu ați comandat-o
PROIECTARE ȘI VIZUALIZARE
Este posibil să comand tapet cu propria mea fotografie?

Cu siguranță! Puteți plasa o comandă de tapet cu propria fotografie trimițându-ne un e-mail la [email protected].

Puteți modifica imaginea, cum ar fi eliminarea unor elemente sau schimbarea culorilor?

Absolut! Designerii noștri vă pot satisface cererile specifice, cum ar fi eliminarea sau adăugarea de elemente în imagine, schimbarea culorilor sau ajustarea saturației. Vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau să includeți preferințele dvs. ca un comentariu în comanda dvs.

How can I obtain a free visualization of my interior?

Pentru a primi o vizualizare gratuită a interiorului dumneavoastră, vă rugăm să urmați acești pași:

  1. Selectați modelul de tapet care vă place.
  2. Completați formularul de vizualizare disponibil în fila "Vizualizare în interior".
  3. Furnizați o fotografie a camerei în care intenționați să plasați tapetul.

Vom crea apoi o vizualizare a modului în care tapetul ales va apărea în camera dumneavoastră, permițându-vă să vizualizați rezultatul final.

PROBLEME CU COMANDA
Nu am primit confirmarea comenzii mele. Ce ar trebui să fac?

Dacă nu ați primit o confirmare a comenzii, este posibil să se datoreze unei probleme tehnice. Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected], iar managerul nostru vă va oferi confirmarea necesară a comenzii dumneavoastră.

Îmi pot modifica sau anula comanda?

Vă puteți modifica sau anula comanda atât timp cât aceasta nu a fost încă trimisă pentru imprimare. De obicei, acest lucru se întâmplă în câteva ore de la plasarea comenzii pe site-ul nostru. Pentru a face modificări sau a anula comanda, vă rugăm să contactați managerul nostru de e-mail. Este important să ne anunțați cât mai curând posibil dacă identificați erori în comanda dumneavoastră.

Cum pot urmări starea comenzii mele?

Vă vom trimite notificări prin e-mail cu privire la orice actualizări sau modificări ale statutului comenzii dumneavoastră. Vă rugăm să vă asigurați că vă verificați folderul de spam dacă nu ați primit niciun e-mail de la noi. Dacă aveți întrebări sau nelămuriri, nu ezitați să trimiteți un e-mail managerului nostru, iar acesta vă va ajuta în continuare.


S-ar putea să vă placă și


Shopping Cart
Prețul inițial a fost: 125.00 lei.Prețul curent este: 75.00 lei./m² -40%